Through the desert
S1, E1: The Dakar is the hardest rallye of the world. In 2010 BMW and the German racing team X-Raid decide to turn the Mini, a first class fun car for the streets, into an off-road vehicle. Also on this episode: 4x4 checks out the Mercedes G63 AMG 6x6 in his natural environment: the deserts around Dubai and drive the Kia Sportage in the Mediterranean area in Sicily.