Touring Car Grand Prix, Argentina 1964
S1 E5: Tropical temperatures, never-ending dust and curves: those are just some of the many difficulties for man and machine during the 1964 Grand Prix in Argentina. This race was responsible for taking the Mercedes brand to the top.