Trump? Wall?
Cop Ken and Midge are pushing each others hot buttons. Todd comes back to Rehab with PTSD. Alien learns she has an affliction for weannies and learns the societal importance of Barbee. Lonely and sad, she is guided to find her own "people" at Home Depot by her homeless friend. In her quest to infiltrate man kind... she decides to pose as Chinese Barbee to sneak into Barbee Rehab.