Two Dead Men
S1, E2: Frank receives a mysterious phone call from someone calling himself "Micro". With the help of Karen Page, Franks learns that Micro is actually a former NSA analyst thought to be dead. After a wild goose-chase across the city, Frank confronts Micro to find out what he wants. Meanwhile, Department of Homeland Security Agent Dinah Madani tracks down Frank’s ex-marine friend Billy Russo, to determine if he was involved in a heroin smuggling case back in Afghanistan.