Unknown Pleasures
S1 E8: Carly takes Jethro to a BDSM sex dungeon. Severine wants Ford to make her sexual dreams come true. Uly and Isaac have an amazing first date. Ford feels ambivalent about his non-monogamous relationship with Severine.