Until The Weather Breaks
S7, E19: Until The Weather Breaks. A horrible storm wreaks havoc on Chicago and impacts Firehouse 51 when the power goes off. A little boy mysteriously shows up at the station and everyone works together to uncover who he belongs to and why he ended up there. Foster and Kidd argue about Severide.