Up Next: beabadoobee
S1 E1: beabadoobee invites us into the childhood bedroom where she’s written all her music and opens up about her rapid rise, how music became an outlet after bumpy teenage years, and why she wants young women like her to dance to her debut album, Fake It Flowers, in their own bedrooms for years to come.