New Kids in the Wild Usana The Cheetah Cub
S1, E3: Track a cheetah mom and her four babies through their fragile first year of life in the savannah of the Waterberg Biosphere Reserve in South Africa. Find out how they learn which species are food and how to avoid becoming another animal’s dinner.