Viva Cakes!
S1, E2: The Mexic-Arte Museum hires Dave and Natalie Sideserf to make a cake for their annual Museum Day event; Natalie creates a pinata cake; the Sideserfs make a dog cake for Austin Pets Alive, a no-kill animal shelter.