Wanheda: Part One
S3, E1: Three months have passed since the tragedy at Mount Weather and our heroes learn that a bounty has been put on Clarke's head. Unbeknownst to Clarke, a team led by Bellamy and Kane journeys deep into Grounder territory to save her. Meanwhile, Murphy finds his way to the mansion and discovers a very different Jaha on a very different mission.