The Good Wife Wanna Partner?
S6, E22: Alicia's professional future hangs in the balance as she decides what's next for her career. Meanwhile, when Alicia gets a suspicious call from a client, she discovers that he's being held in a secret police facility where people are detained without being officially booked.