S2, E5: Chloe o învață pe June să facă „networking” (adică să bea) în barurile din districtul financiar, dar când Chloe se trezește cu un tânăr broker arătos, al cărui tată e un mogul de pe Wall Street, îi găsește și lui June o ofertă la slujba ei de vis! Dar e cu obligații, iar June are de luat o decizie grea. Între timp, se adeverește cel mai mare coșmar al lui James atunci când trebuie să facă pereche cu cea mai neplăcută dansatoare profesionistă (actrița Missi Pyle) la „Dansez pentru tine”.