What's Love Gato Do With It?; Dial M. For Mustard
S2 E2: After a magician hypnotizes Bobby into thinking he's a cat, the family needs to snap him out of it! Ronnie Anne and her friends uncover a town mystery: what happened to Bruno's hot dog cart?