When Grandparents Attack
S1, E4: Tyson returns to work, leaving Ashley to care for all four babies on her own; Destiny spars with Sal's parents about baptism; to save their relationship, Doug and Mars try couples therapy; Kristina and Jason struggle to expand their business.