Where I Belong
S1, E6: The IChu of Class 2 hold a joint concert outside of Tokyo; Kokoro leaves ahead of everyone else; as the Class 3 IChu try to sell CDs at the venue for Kokoro's event, Principal Kuma Kocho tells them to get the show going until Kokoro arrives.