Where the Wildd Things Are
S2 E18: The doctors help a woman who refers to herself as the "most unlucky person in the world"; Lacey Wildd is back with a problem; Transgender showgirl, Cassandra Cass, seeks the Doctors help to become her favorite cartoon character.