Which is Wish/Nuts & Dangerous
S10 E10: Which is Wish/Nuts & Dangerous: Timmy and Chloe switch places, but when Cosmo loses the wands, they risk being stuck as each other forever. Dad and Timmy enter a film festival for some father-son bonding, but things get out-of-hand when Dad casts Catman.