Little Women: LA Who Do You Think You Are?
S1, E3: Christy and Traci's bridal battle intensifies as Christy steals Traci's spotlight at her wine-tasting party. Elena visits the doctor to find out what type of dwarfism she has and determine potential problems that might arise during pregnancy. When Traci has the women help her pick the perfect wedding gown, their tastes clash and things heat up.