Winch Wizard
S9 E2: A rolled logging truck launches Jamie Davis and his heavy wreckers to a remote crash site in British Columbia; Reliable Towing's James Luke scrambles to disconnect a flaming tractor from it's trailer and is assisted by a surprising new hire.