A Team Called SPAIN: The Road to the Fourth Win Your Dad's Goal
S1, E3: The European Championship is a tournament of moments,' says Rodri, predicting what's to come. If there is one moment in the tournament, it is the one that Mikel Merino played that afternoon. Mikel finishes a perfect cross from Dani Olmo with a stunning leap, confirming the faith and enthusiasm of an entire nation. After Germany, France awaits Spain in the semi-final.