Youth in Re-Volt
S3 E19: After Bian Zao steals magical lightning powers, he snubs his villain father Taotie and instead teams up with the vicious Tong Fo and the Croc Bandits. Will Po and Taotie knock some sense into Bian Zao before he uses his powers to destroy the village?