A Girl at My Door
Young-nam was a promising graduate of the police academy before she was transferred to the small seaside village, as a result of misconduct. On her first day in the village, she encounters Dohee, a girl living in the town with a gloomy looking face. As Young-nam tries to acclimate to her new surroundings, Dohee's grandma died in a car accident. To protect the girl from her stepfather's abuse, Young-nam lets Dohee stay at her place, but things become more mysterious as she gets to know her.