A Jar Full of Christmas
In Lake Placid, N.Y., Rose inherits her mom's home, reuniting her with her childhood friend Summer. Sparks fly with old pal Everett, and the trio uses Rose's mom's jam recipe to save the town church, blending nostalgia, love, and community.