A Menina Invisível
12-year-old Sue is a perfectly normal girl, as she says of herself. She loves comics and superheroes. Not even in her wildest dreams would she have thought of possessing her own superpowers. When she comes into contact with a liquid her mother, a scientist, has developed in her secret lab, however, Sue is suddenly invisible. When her mother is kidnapped, Sue, along with her friends App and Tobi, must use her gift to find the kidnappers.