Apollo: Missions To The Moon
In the late 1960s, the United States space program neared its goal of landing a man on the Moon, but it was a journey that began years before. This is the story of Project Apollo – 12 years, 12 manned-missions, one impossible goal. With rare archival footage and audio, this remarkable documentary sheds new light on an incredible time in human history.