Arno - Live in Brussels
Arno Hintjens, usually referred to as Arno, is a Belgian artist born in Ostend. He was the frontman of the group TC Matic. After the band split in 1986 he went solo. Hintjens sings partly in Dutch, English, French and Ostend dialect. Famous songs include 'Oh La La La !', 'Putain Putain', 'Je Veux Nager', 'Jive To The Beat' and 'Forget The Cold Sweat'. In 2002 he received the title 'Chevalier de...