Assembled: The Making of Secret Invasion
As Nick Fury vacationed off-world, the situation with The Skrulls on Earth deteriorated into chaos and a war in the shadows grew. Led by the cunning Gravik, a radical faction of Skrulls has infiltrated all corners of the globe and positioned themselves to take over the planet. Fury must navigate deception and danger at every turn as he takes on these shape-shifting foes in Marvel Studios’ "Secret Invasion." Through in-depth interviews with the cast and crew, and exclusive behind-the-scenes footage, Assembled uncovers how this heart-pounding thriller was born. Hear from longtime heroes Cobie Smulders and Ben Mendelsohn as they reflect on their past adventures as Maria Hill and Talos, while newcomers Emilia Clarke and Olivia Colman discuss joining the fray and the greater MCU. Witness how the massive undertaking of transforming dozens of actors into Skrulls was spearheaded by a crack makeup effects team. And of course, spend some quality time with Samuel L. Jackson as he dons the patch once again and embraces the most baffling battle of Nick Fury’s career. Rest assured, no stone is left unturned in "Assembled: The Making of Secret Invasion."