Battling Butler
Meek millionaire Alfred Butler goes on a camping excursion with his faithful servant. Once in the wilderness, Alfred ignores outdoor activities in favor of trying to woo a charming mountain girl, who wants nothing to do with her spoiled suitor. Trying to impress the girl, Alfred masquerades as boxing star "Battling" Butler. Unfortunately, when the real fighter finds out puny Alfred has been impersonating him, the brawl is on.