Ben Harper and Relentless 7 - Live at Metro Theatre
The California native is a natural born showman, a slide-guitar legend whose ability to dabble in (and pull off) everything from folk blues to country jazz and reggae has earned Harper legions of fans the world over. So when we were given the opportunity to film Ben Harper accompanied by the blues-driven Texas trio Relentless7 at the Metro in Sydney, needless to say we were a little bit excite...