Black Oak Arkansas - Live At Royal Albert Hall
Black Oak Arkansas: Live at Royal Albert Hall is a high-energy close-up from the rearview mirror of classic rock featuring a remastered and remixed live performance at London's Royal Albert Hall, with a narrated introduction from front man Jim Dandy giving a southern-style sermon about the truth of 'good and evil' or 'God and the devil,' however you want it!