Born to Ride
John Stamos and Teri Polo star in the story of an irreverent motorcycle rider distrusted by an army at war that needs a man who was Born to Ride. World War II. The United States' cavalry has been trained to fight on horseback ... and is now a corps of easy targets in a modern war. To retrain his men to fight and ride motorcycles for a critical mission in Spain, Captain Jack Hassler (John Stockwell) recruits Grady Westfall (Stamos). Westfall's cockiness antagonizes Hassler, and a mutual dislike grows into open rivalry when the two vie for the affections of Beryl Ann Devers (Polo). But the antipathy between the two evaporates in combat when these two men realize they need each other to defeat the enemy and to survive the war.