With a momentous career stretching back into the sixties, Santana has led the way in introducing initially Latin rhythms and styles and later influences from worldly cultures into the world of mainstream rock music. Along the way they have collected numerous awards, accrued multi-million album sales and garnered a string of top hit singles. Masterfully filmed in Montreux, Switzerland in July of...