Christmas on Chestnut Street
When a store accidentally orders 60,000 Christmas lights, they hold a Christmas lights contest to sell off the excess decorations. The store's owner, Dianne, wants to keep the very profitable contest going at all costs, despite the fact that the competition has put the local population at each other's throats. Will Dianne learn the true meaning of Christmas?