Circus of Horrors
When one of his operations results in disfigurement, plastic surgeon Dr. Schuler flees to France. After he successfully operates on young Nicole, her father, Vanet, lets him join the circus he owns. Vanet dies and Schuler takes over, expanding his roster of performers with female criminals he operates on. If the girls try to flee, Schuler arranges for their seemingly accidental deaths during performances, drawing large, morbid crowds.