Cream - Live at the Royal Albert Hall
Filmed in London at the Royal Albert Hall over four nights in May, 2005, three original bandmates and legendary musicians Ginger Baker, Jack Bruce and Eric Clapton perform their rock classics. This is an historic reunion of rock's first supergroup.