Detective Knight: Independence
Bruce Willis stars as Detective James Knight in this final, tense chapter of the trilogy. Knight’s last-minute assignment to the Independence Day shift turns into a race to stop an unbalanced ambulance EMT from imperiling the city’s festivities. The misguided vigilante, playing cop with a stolen gun and uniform, has a bank vault full of reasons to put on his own fireworks show...one that will strike dangerously close to Knight’s home.