Disrupting Wine - The Life of an Entrepreneur
A portrayal of Heini Zachariassen, the founder of the wine app Vivino. The businessman grows up on the Faroe Islands and studies in Denmark. When Vivino becomes successful, he moves with his family to San Francisco.