Ernest and Celestine: A Trip to Gibberitia
Ernest and Celestine return to Ernest's land, Charabia, to repair his precious violin. They discover that music has been banned all over the country for several years. Ernest and Celestine are joined by new friends, including a mysterious masked avenger, to try to right this injustice and bring joy back to the land of the bears.