Fantastic Fungi
When so many are struggling for connection, inspiration and hope, Fantastic Fungi brings us together as interconnected creators of our world. Fantastic Fungi, directed by Louie Schwartzberg, is a consciousness-shifting film that takes us on an immersive journey through time and scale into the magical earth beneath our feet, an underground network that can heal and save our planet. Through the eyes of renowned scientists and mycologists like Paul Stamets, best-selling authors Michael Pollan, Eugenia Bone, Andrew Weil and others, we become aware of the beauty, intelligence and solutions the fungi kingdom offers us in response to some of our most pressing medical, therapeutic, and environmental challenges.