For the Sake of Vicious
A nurse and single mother returns from a late shift on Halloween to find a maniac hiding out with a hostage in her home. As a wave of violent intruders descend upon the neighborhood and lay siege, the nurse soon realizes the only way out of the situation is to become as violent as everyone else.