Francesca Battistelli - Christmas in Nashville
Christmas Live in Nashville was recorded in front of a live audience at the Pepsi Studio Gallery on the grounds of the historic Fontanel Mansion in Nashville, TN. It features a 45 minute concert performance utilizing the finest musicians in Nashville. A string section and horn ensemble bring to life 12 flawlessly performed Christmas songs.