Harold Lloyd Shorts: Volume 2
A collection of early 1-reel and 2-reel shorts from comedy legend Harold Lloyd, including Take a Chance, where hilarity ensues at a Sunday picnic, Young Mr. Jazz, where Harold and his girl end up in a dancehall while running away from her father, The Marathon, where Harold, while trying to impress his girl, runs right into a marathon race, Bumping Into Broadway, where struggling playwright Harold gives his last dollar to a chorus girl then must avoid the landlady himself, and His Royal Slyness, where Harold is persuaded to imitate a prince in a faraway kingdom.