Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse
Documentary that chronicles how Francis Ford Coppola's Apocalypse Now (1979) was plagued by extraordinary script, shooting, budget, and casting problems--nearly destroying the life and career of the celebrated director.