High on the Hog
Big Daddy's farm-grown weed is the best in North America... which is why federal Agent Dick will stop at nothing to put Big Daddy and his adopted family - Laura, Lola, and Lenore - out of business. With this trio of lovely ladies, his trusted mute farmhand Jimmy, and the good folks of the small town he calls home, Big Daddy will fight to the end - to protect the land and the people he loves.