Homeward Bound: The Incredible Journey
This thrilling and thoroughly captivating theatrical hit from Disney has become an instant favorite with audiences of all ages. You'll lose your heart to Chance, a fun-loving American bulldog pup; Sassy, a hilarious Himalayan cat who lives up to her name; and Shadow, a wise old golden retriever -- all of whom express themselves with very familiar human voices! The adventure begins when the loving owners of these irresistible pets are forced to leave them in the temporary care of a friend who lives hundreds of miles away. But after several days, the worried animals begin to think their family must be in trouble, so they decide to head for home. On their incredible journey across the ruggedly beautiful Sierras, they encounter unexpected surprises from man, beast, and nature alike. It's an unforgettable story of love, courage, and devotion that will delight and inspire generations to come!