Humanity Last: Refugees Still Hope
A slim body of water of 21 miles separates a stranded group of refugees at the Calais France border from their promise land of the UK. These refugees have survived the most grueling conditions in order to reach UK, while some managed to get smuggled across the channel into the UK, most are stuck there, waiting indefinitely. A revolving group of volunteers aim to make the wait easier to bear. With the help of donations from concerned citizens, these dedicated volunteers are out there every day trying to make life a little more hopeful for those seeking refuge.