Ike And Tina Turner - Legends in Concert - Live at the Big TNT Show
This video provides you with just under an hour of Live performance footage from the dynamic duo Ike and Tina Turner. There is footage from : ABC entertainment presents 'Now Lets Go with Ike and Tina Turner'. Songs include 'Shake', 'A Fool in Love' and 'It's Gonna Work Out Fine'; and the infamous variety show - The Ed Sullivan Show. Ike and Tina Turner were an American musical duo composed o...