In Love and War
In war they found each other...In each other they found love... Caught in the crossfire of a World War I, love was the last thing on their minds. But an unlikely romance blossoms in the summer of 1918 between a Red Cross nurse (Sandra Bullock) and her heroic, young ambulance-driver patient--Ernest Hemingway (Chris O'Donnell) ... a romance that will forever change two lives and become the inspiration for Hemingway's classic novel A Farewell to Arms. Based on the book Hemingway in Love and War by Henry S. Villard and James Nagel.