J Balvin, Colores: Track By Track
“What we’d do was we’d play the song and close our eyes, and each one of us would name the color that the song made us feel,” Colombian reggaetón superstar J Balvin tells Apple Music about how he assembled his sixth solo album Colores. “The one that prevailed, that was the song’s name.” Here he talks through each of the 10 color-coded tracks on the project.