Jeff Garcia: Low Budget Madness
Shot live at San Manuel Indian Bingo and Casino in Highland, CA, Jeff Garcia's Low Budget Madness stars America's rising comedy star as he not only gives a great performance on stage, but also shows you a new side of himself. Low Budget Madness is packed with hilarious sketches that will leave you in stitches and remind you why audiences all over the world can't get enough of Jeff Garcia!